Posted by & filed under ebooks στα ελληνικά.

Σήμερα ο “Ηλεκτρονικός Αναγνώστης” σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Καστανιώτη προσφέρουν 10 promo codes για να κατεβάσετε δωρεάν το ebook “Λαμπερή μέρα” (336 σελ, €9,99) της Αμάντας Μιχαλοπούλου. Σε αυτό το πιο πρόσφατο βιβλίο της Μιχαλοπούλου “οι ήρωες συνειδητοποιούν ότι τα φαινόμενα απατούν. Παιδιά που κλέβουν, ενήλικες που χωρίζουν ή πενθούν, τρο­μοκρατημένοι υπερήλικες – όλοι τους βιώνουν μια μεγάλη απώλεια, μια έλλειψη. Τους παρακολουθούμε καθώς –άλλοτε με φαινομενική αταραξία, άλλοτε με συντριβή– ξαναμαθαίνουν να ζουν. Στο φόντο η σύγχρονη Ελλάδα, ένα γραφείο απολεσθέντων αντικειμένων: χαμένοι άνθρωποι, χαμένες ευκαιρίες, χαμένα αγαθά. Η πραγματική ζωή δεν είναι συσσώρευση αλλά συλλογή όσων χάσαμε”. Τα ebooks είναι σε ePUB, την πλέον κατάλληλη μορφή για ηλεκτρονική ανάγνωση, και διαβάζονται σε iPad, iPhone και iPod touch, αλλά και σε ηλεκτρονικούς αναγνώστες και εφαρμογές που διαβάζουν ePUB (και στα Kindle με μετατροπή σε Mobi).
Πώς μπαίνετε στην κλήρωση

Από τώρα και έως τις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας (10/9) , μπορείτε να συμμετάσχετε στην κλήρωση με τους εξής τρόπους:

Τη Δευτέρα μετά τις 2 θα γίνει κλήρωση μέσω του random.org από ενιαία λίστα με τα ονόματα όσων δήλωσαν συμμετοχή. Τα ονόματα θα ανακοινωθούν στο αντίστοιχο κοινωνικό δίκτυο και το promo code θα σταλεί στους νικητές με προσωπικό μήνυμα.

Οδηγίες για την εξαργύρωση των promo codes

Μπορείτε να εξαργυρώσετε τα promo codes από το iTunes στον υπολογιστή σας επιλέγοντας redeem/εξαργύρωση ή ανοίγοντας το iBookstore από την εφαρμογή iBooks στα iPad, iPhone και iPod touch και επιλέγοντας επίσης redeem/εξαργύρωση στο κάτω μέρος της κεντρικής σελίδας του iBookstore. Αναλυτικότερες οδηγίες για την εξαργύρωση μπορείτε να βρείτε εδώ. Αν δεν έχετε κάποια από τις φορητές συσκευές τις Apple, πρέπει να εγκαταστήσετε το δωρεάν πρόγραμμα iTunes και να κάνετε επίσης redeem/εξαργύρωση. Στη συνέχεια βρείτε στον υπολογιστή σας το ebook (αναζητήστε το με τον τίτλο του) και περάστε το στον ηλεκτρονικό αναγνώστη ή την εφαρμογή της επιλογή σας. Για τα Kindle, πρέπει να μετατρέψετε το ePUB σε Mobi (δείτε τον οδηγό βήμα βήμα για τη μετατροπή). Παρόλο που το ebook προέρχεται από το iBookstore και περιλαμβάνει υδατογράφημα με τα προσωπικά σας στοιχεία, οι Εκδόσεις Καστανιώτη δεν εμποδίζουν με κλείδωμα τη συμβατότητα και τις μετατροπές.

Θέλετε να ενημερώνεστε για τις ειδήσεις και τις προσφορές στα ebooks; Κάντε like στη σελίδα του “Ηλεκτρονικού Αναγνώστη” στο Facebook και ακολουθείστε τον @eAnagnostis στο Twitter.

Posted by & filed under Uncategorized.

“56 σπασμένες οθόνες Kindle” ονομάζεται το φωτογραφικό λεύκωμα των Sebastian Schmieg και Silvio Lorusso που διαθέτουν ως βιβλίο print on demand από το βιβλιοπωλείο Lulu. Και έχουν ετοιμάσει ένα βίντεο όπου οι φωτογραφίες από τις σπασμένες οθόνες εμφανίζονται μέσα σε ένα Kindle – σα να βλέπουμε μπροστά μας 56 διαφορετικές σπασμένες συσκευές.
Το θέμα του λευκώματος είναι τα περίεργες και συχνά ενδιαφέρουσες εικόνες που δημιουργούνται όταν σπάει μια οθόνη ηλεκτρονικού χαρτιού, καθώς δε ραγίζει απλά η οθόνη, αλλά διατηρούνται σε αυτήν μέρος της τελευταίας εικόνας ή κειμένου που απεικόνιζε η συσκευή. Σα να έχει φτιάξει κάποιος επίτηδες ένα κολάζ

56 Broken Kindle Screens (video)

.
Πηγή: Wired

Posted by & filed under Uncategorized.

Το Amazon δεν είναι μόνο βιβλιοπωλείο και κατασκευαστής συσκευών όπως το απλό Kindle, το Kindle Paperwhite και τα Kindle Fire, αλλά είναι επίσης εκδότης βιβλίων. Την Πέμπτη στην παρουσίαση των νέων Kindle πρόσθεσε μια νέα κατηγορία e-books στον εκδοτικό του οίκο Amazon Publishing. Είναι τα Kindle Serials, μυθιστορήματα σε ηλεκτρονική μορφή που εκδίδονται σε συνέχειες.
Ο αναγνώστης τα αγοράζει μια φορά  στην αρχή και παραλαμβάνει το πρώτο κεφάλαιο, ενώ τα επόμενα κεφάλαια παραδίδονται χωρίς επιπλέον χρέωση. Στην περιγραφή του e-book αναφέρονται ο εκτιμώμενος αριθμός των κεφαλαίων και ο ρυθμός παράδοσής τους, συνήθως ανά μία ή δύο εβδομάδες ή ένα μήνα. Η παράδοση γίνεται αυτόματα. Κάθε φορά κατεβαίνει στη συσκευή ή την εφαρμογή Kindle το νέο κεφάλαιο, ενσωματώνεται στα προηγούμενα ως ένα e-book χωρίς να πειραχτούν σημειώσεις, υπογραμμίσεις και σελιδοδείκτες που έχουν οριστεί. Καθ’ όλη τη διάρκεια της συγγραφής, υπάρχει ειδικό θέμα για το κάθε e-book στα forum της Amazon όπου οι αναγνώστες καταθέτουν γνώμες και σχόλια και αλληλεπιδρούν με το συγγραφέα.
Το Amazon ξεκίνησε τα Kindle Serials με 8 e-books που κοστίζουν, για όλα τα κεφάλαια τους, $1.99 και δύο μυθιστορήματα του Καρόλου Ντίκενς δωρεάν, τα οποία αρχικά είχαν δημοσιευτεί σε συνέχειες ανά εβδομάδα. Η τιμή του $1.99 χαρακτηρίζεται ως “εισαγωγική” και δε θα ισχύσει απαραίτητα για τα Kindle Serials που θα ακολουθήσουν, αν και η τιμολόγησή τους θα παραμείνει επιθετική. Τα Kindle Serials είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμα μόνο στις ΗΠΑ.
Μια παλιά ιδέα σε νέα μορφή
Το Amazon χρησιμοποιεί για τα Kindle Serials ορολογία που παραπέμπει σε τηλεοπτικά σήριαλ. Αυτό το είδος e-book ονομάζεται “σήριαλ” και κάθε νέο κεφάλαιο (ή ενότητες κεφαλαίων) “επεισόδιο”.
Η ιδέα δεν είναι καινούργια. Όπως o Τσαρλς Ντίκενς, που υπήρξε πρωτοπόρος του είδους, το 19ο αιώνα ήταν συνηθισμένη η έκδοση μυθιστορημάτων σε συνέχειες, είτε σε ανεξάρτητα τεύχη είτε σε εφημερίδες και περιοδικά. Η έκδοση σε τεύχη μοίραζε το κόστος της απόκτησης ενός μυθιστορήματος και επέτρεπε στο συγγραφέα να προσαρμόζει την ιστορία του ανάλογα με τις αντιδράσει των αναγνωστών και να τη συνεχίζει ή όχι ανάλογα με την επιτυχία τους. Ένα ελληνικό παράδειγμα είναι οι ιστορίες του Γιάννη Μαρή με τον αστυνόμο Μπέκα που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1950 να δημοσιεύονται σε συνέχεια στο εβδομαδιαίο περιοδικό “Οικογένεια”.
Το internet έδωσε νέες δυνατότητες για τα βιβλία σε συνέχειες και με έντονη αλληλεπίδραση από τους αναγνώστες. Από τα γράμματα στο συγγραφέα ή το περιοδικό και την εφημερίδα και τις -αναγκαστικά περιορισμένες – προσωπικές συζητήσεις με αυτόν, περνάμε στη συνεχή, άμεση επικοινωνία με σχόλια στα forum και τα site, κριτικές στα blogs, μηνύματα στα κοινωνικά δίκτυα.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι  “Πενήντα αποχρώσεις του γκρι” της Ε. Λ. Τζέιμς και το “Μετρό 2033” Ντμίτρι Γκλουχόφσκι, που ξεκίνησαν να γράφονται σταδιακά σε forum και συνεχίστηκαν στα προσωπικά site των συγγραφέων, πάντα σε συνεχή διάλογο με τους αναγνώστες για την εξέλιξη των ιστοριών και τις λεπτομέρειες του κειμένου. Αντίστοιχα, το Φεβρουάριο του 2012 ο Θοδωρής Γεωργακόπουλος δημοσίευσε το μυθιστόρημα “Φεβρουάριος” γράφοντας και ανεβάζοντας στο site του βιβλίου ένα κεφάλαιο την ημέρα. Καθώς κάθε κεφάλαιο γραφόταν την ημέρα της έκδοσής του δε δημοσιευόταν μόνο σε συνέχειες αλλά επηρεαζόταν από την επικαιρότητα και τα σχόλια των αναγνωστών.
Το Amazon πηγαίνει όλα αυτά ένα βήμα παραπέρα. Αφενός, δίνει τη δυνατότητα να αγοράσεις στην αρχή και μία μόνο φορά το e-book και σου παραδίδει αυτόματα κάθε κεφάλαιο μόλις είναι έτοιμο. Πολύ διαφορετικό και πολύ πιο εύκολο από το να πηγαίνεις εσύ κάθε φορά σε ένα site ή ένα forum ή, πολύ περισσότερο, να αγοράζεις χωριστά ένα κεφάλαιο ή μια ενότητα κεφαλαίων. Αφετέρου, προωθεί και οργανώνει τη συζήτηση με το συγγραφέα μέσα από τα -εκτενέστατα και δημοφιλή- forum του. 
Το Amazon δεν είναι ακριβώς το πρώτο που κάνει κάτι τέτοιο. Το βιβλιοπωλείο και εκδοτικός οίκος Byliner ξεκίνησε μια αντίστοιχη προσπάθεια με τη συγγραφέα Margaret Atwood. Όμως το Amazon είναι σίγουρο ότι θα φέρει την ιδέα των e-book serials σε ένα πολύ ευρύτερο κοινο.
Γράμμα απόρριψης από εκδότη στον Stephen King.
Το Amazon ισχυρίζεται πως δίνει νέες ευκαιρίες στους συγγραφείς.
Η εκδοτική αυτοκρατορία του Amazon
Τα Kindle Serials είναι η τελευταία από μια σειρά εκδοτικές προσπάθειες του Amazon. Το βιβλιοπωλείο έχει μπει δυναμικά στο χώρο των εκδόσεων τόσο με την ιδιόκτητη πλατφόρμα αυτοέκδοσης για συγγραφείς, το Kindle Direct Publishing, όσο και με το δικό του πλήρη εκδοτικό οίκο Amazon Publishing, που δε βγάζει μόνο e-books αλλά και θα τυπώνει τα βιβλία του. Περισσότεροι από 180.000 τίτλοι e-books έχουν εκδοθεί από τους συγγραφείς τους στο Kindle Direct Publishing και 27 από αυτά έχουν φτάσει στο Top 100 των επί πληρωμή e-books στο Amazon.
Παράλληλα, το Amazon πειραματίζεται με νέες μορφές ψηφιακών εκδόσεων ή την αναβάπτισή παλιότερων μορφών στην ψηφιακή εποχή. Πέρα τα Kindle Serials, χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα  Kindle Singles, ιστορίες και δοκίμια από 5.000 έως 35.000 λέξεις και τιμή έως $2.99, κείμενα δηλαδή που θα ήταν πολύ μεγάλα για μια εφημερίδα και ένα περιοδικό και πολύ μικρά για να εκδοθούν σε ένα πλήρες e-book. Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί 3,5 εκατομμύρια e-books και 35 από αυτά έχουν φτάσει στο Top 50 των επί πληρωμή e-books στο Amazon. Τα Kindle Singles είναι διαθέσιμα και για τους αναγνώστες στην Ελλάδα.

Διαβάστε επίσης:

Posted by & filed under Uncategorized.

Η ομοσπονδιακή δικαστής Denise Cote ενέκρινε την Πέμπτη στις ΗΠΑ το συμβιβασμό στον οποίο προχώρησαν οι μεγάλοι αμερικανικοί εκδοτικοί οίκοι Hachette, HarperCollins και Simon & Schuster  με το Υπουργείο Δικαιοσύνης,  που τον Απρίλιο είχε στραφεί συνολικά εναντίον πέντε εκδοτών και της Apple για δημιουργία καρτέλ τιμών στα e-books. Η απόφαση από τη δικαστή πάρθηκε σε χρόνο-ρεκόρ για τα αμερικανικά δικαστικά δεδομένα. Ο συμβιβασμός προβλέπει ότι οι τρεις εκδότες θα εγκαταλείψουν σε 7 ημέρες από την απόφαση το “agency model” στα e-books, σύμφωνα με το οποίο οι εκδοτικοί οίκοι και όχι το βιβλιοπωλείο καθορίζουν τη λιανική τιμή πώλησης των e-books στις ΗΠΑ. Σε αντάλλαγμα, το Υπουργείο Δικαιοσύνης θα πάψει τη δίωξη.
Η απόφαση έρχεται λίγες μέρες μετά το συμβιβασμό στον οποίο προχώρησαν οι τρεις εκδότες σε δικαστικά ανεξάρτητη, αλλά σχετιζόμενη υπόθεση, όπου αποδέχτηκαν να καταβάλουν το πρωτοφανές ποσό των 69 εκατομμυρίων δολαρίων ως αποζημίωση σε αγοραστές e-books που τους είχαν μηνύσει για τη δημιουργία καρτέλ τιμών στα e-books που είχε οδηγήσει σε υψηλές τιμές. Και με αυτήν την απόφαση, οι εκδότες υποχρεώνονται να εγκαταλείψουν το “agency model”.
Και στις δύο αυτές υποθέσεις οι εκδόσεις Macmillan και Penguin, αλλά και η Apple δεν έχουν αποδεχτεί το συμβιβασμό.
Σύντομα και στην Ευρώπη
Παράλληλα, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, οι ευρωπαϊκοί κλάδοι των εκδοτικών οίκων Simon & Schuster, HarperCollins, Hachette Livre και Macmillan καθώς και η Apple έχουν προτείνει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον καθορισμό της τιμής των e-books στην Ευρωπαϊκή Ένωση από τα βιβλιοπωλεία για 2 χρόνια, ώστε να αποσυρθεί η αντίστοιχη με τις ΗΠΑ έρευνα της Επιτροπής για το σχηματισμό καρτέλ τιμών στα e-books. Αντίθετα, οι εκδόσεις Penguin, ο έκτος εκδοτικός οίκος για τον οποίο διεξάγεται έρευνα, δε φαίνεται να θέλουν να προχωρήσουν σε αντίστοιχο συμβιβασμό.
Τι είναι το “agency model”
Σύμφωνα με το “agency model”, τα βιβλιοπωλεία λειτουργούσαν ως απλοί “διαμεσολαβητές” της πώλησης και την τιμή λιανικής πώλησης του e-book την καθόριζαν οι εκδότες, που απέδιδαν σταθερά ποσοστά αυτής της τιμής στα βιβλιοπωλεία. Σύμφωνα με το “wholesale model”, στο οποίο αναγκάστηκαν να επανέλθουν τώρα οι τρεις εκδότες, το βιβλιοπωλείο αγοράζει χονδρική τα e-books και είναι στη συνέχεια ελεύθερο να καθορίσει αυτό τη λιανική τιμή πώλησής του.
Από την αρχή της κυκλοφορία του Kindle από το Amazon, το Νοέμβριο του 2007, ίσχυε το “wholesale model” και το Amazon πουλούσε τα best seller e-books στα $9,99 παρόλο που τα αγόραζε ακριβότερα. Με την κυκλοφορία του iPad από την Apple, τον Απρίλιο του 2010, οι εκδότες κατάφεραν να επιβάλουν το “agency model” και να αυξήσουν τις τιμές των e-books.
Το τέλος του “agency model”;
Οι δύο συμβιβασμοί στις ΗΠΑ και ο διαφαινόμενος συμβιβασμός με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνιστούν ισχυρό πλήγμα για το “agency model” στις πωλήσεις των e-books και μπορεί να είναι η αρχή ανατροπών στην αγορά του ηλεκτρονικού βιβλίου που δε θα περιοριστούν στους τρεις εκδοτικούς οίκους και τις ΗΠΑ.

Παρόλο που όλοι οι εμπλεκόμενοι εκδοτικοί οίκοι και, κυρίως, η Apple δεν έχουν αποδεχτεί τους συμβιβασμούς, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, η δυναμική που αναπτύσσεται για την κατάργηση του “agency model” είναι σαφής.

Εξάλλου, αντίθετα με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, στις ΗΠΑ στα τυπωμένα βιβλία τα βιβλιοπωλεία καθορίζουν τη λιανική τιμή, ενώ οι εκδότες υποχρεούνται να προσφέρουν την ίδια τιμή χονδρικής σε όλα τα βιβλιοπωλεία.

Στα e-books μπορεί να επαναληφτεί η ιστορία της Apple και της μουσικής βιομηχανίας, όταν ο Steve Jobs επέμενε -και τελικά επέβαλε- το κάθε τραγούδι να κοστίζει $0,99.

Amazon εναντίον εκδοτών
Η διαφαινόμενη κατάρρευση του “agency model” αντανακλά την πίεση από τους αναγνώστες για χαμηλότερες τιμές στα e-books, αλλά και την πίεση από το Amazon κυρίως, που θέλει να καθορίζει αυτό τις τελικές τιμές των e-books. Η διαμάχη για την τιμή των e-books αντανακλά αποκλίνουσες απόψεις για το ποια είναι η σωστή τιμή για προϊόντα που είναι πλέον ψηφιακά. Ειδικά για το Amazon ο καθορισμός των τιμών από το βιβλιοπωλείο του επιτρέπει να ρίχνει τις τιμές στα e-books, κυρίως τα best seller, για προσελκύσει αγοραστές και στον υπόλοιπο κατάλογό τους και  για να κερδίσει μερίδιο αγοράς. Οι αποφάσεις αυτές ενισχύουν ξεκάθαρα το Amazon έναντι των ανταγωνιστών του και έναντι των εκδοτικών οίκων.
Στη μεγάλη τους πλειοψηφία εκδοτικοί οίκοι και συγγραφείς υποστηρίζουν την άποψη πως ο εκδότης, όχι το βιβλιοπωλείο, πρέπει να καθορίζουν τη λιανική τιμή των e-books.

Posted by & filed under Uncategorized.

Πολλοί το θέλουν για τα PDF τους και πολλοί ρωτάνε για το πότε θα βγει καινούργιο, αφού το τελευταίο Kindle DX κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2010. Και το Amazon απάντησε σήμερα στο The Verge σε αυτά τα αιτήματα. Και απάντησε αρνητικά.

Ο Jay Marine, αντιπρόεδρος του Amazon, δήλωσε στο τεχνολογικό site πως το Kindle DX “έχει σχεδόν τελειώσει για εμάς”, αν και υπογράμμισε ότι δεν το εγκαταλείπουν. “Τελειωμένο” για το Amazon το Kindle DX, αλλά ο Jay είπε επίσης ότι κατασκευάζονται κάποια ακόμα κομμάτια από το υπάρχον μοντέλο και θα συνεχίζει να πωλείται. Καινούργιο μοντέλο δηλαδή δεν πρόκειται να βγει και το μέχρι πότε ακριβώς θα υπάρχει δεν είναι σαφές.
Ο “Ηλεκρονικός Αναγνώστης” είχε κάνει hands-on παρουσίαση του Kindle DX, που είναι ακόμα διαθέσιμο από το Amazon με τελική τιμή περίπου €370 για την Ελλάδα. Το Kindle DX έχει οθόνη ηλεκτρονικού χαρτιού (Pearl της E Ink) με διάμετρο 9,7 ιντσών, όσο και ένα iPad.

Posted by & filed under ebooks στα ελληνικά, tablet PC.

9 e-books στο iBookstore από τις Εκδόσεις Πατάκη

Είχα εντοπίσει δύο-τρία e-books των Εκδόσεων Πατάκη στο ελληνικό iBookstore της Apple εδώ και κάποιους μήνες, αλλά με δεδομένο ότι είναι πολλοί λίγοι μπροστά στους περισσότερους από 200 τίτλους e-books που διαθέτει ο εκδοτικός οίκος και δεν υπήρχε κάποια επίσημη ανακοίνωση το είχα θεωρήσει σα δοκιμαστικό ανέβασμα κάποιων e-books. Όπως και να ‘χει πια τα διαθέσιμα e-books των Εκδόσεων Πατάκη από το iBookstοre είναι 9 (αναζήτηση με τη λέξη-κλειδί: “Patakis”) και πρόκειται για ιδιαίτερα δημοφιλείς τίτλους.

Συγκεκριμένα:

Οι τιμές είναι κοινές με τα υπόλοιπα βιβλιοπωλεία από τα οποία είναι διαθέσιμα τα e-books των Εκδόσεων Πατάκη. Τα e-books τους στο iBookstore είναι σε μορφή ePUB και διαβάζονται με την εφαρμογή iBooks σε iPhone, iPod touch και iPad.

Posted by & filed under Uncategorized.

Τα διαγράμματα προέρχονται από τη χτεσινή παρουσίαση των νέων Kindle από το Amazon. Και υπογραμμίζουν δύο σημεία που πρέπει να προσέξουμε και να συγκρατήσουμε.
Το ένα είναι το πόσα περισσότερα e-books πουλάει το Amazon, το μεγαλύτερο βιβλιοπωλείο στις ΗΠΑ, σε σχέση με τα τυπωμένα βιβλία. Στο Amazon τα e-books ξεπέρασαν τα τυπωμένα βιβλία τον Μάιο του 2011 με το πρώτο Kindle να κυκλοφορεί μόλις τον Νοέμβριο του 2007. Αλλά δε σταμάτησαν εκεί. Παρόλο που το διάγραμμα δε δίνει συγκεκριμένους αριθμούς, σε σχέση με τις σταδιακά αυξανόμενες πωλήσεις τυπωμένων βιβλίων, η άνοδος των e-books είναι κάθετη και δραματική.

Το δεύτερο είναι πόσο τα Kindle και η ανάγνωση e-books ωθεί τους αναγνώστες να διαβάζουν περισσότερο. Όσοι αγόρασαν Kindle το 2008 διάβασαν 2,56 φορές περισσότερο σε σχέση με τους προηγούμενες 12 μήνες και μάλιστα αυτό το ποσοστό κάθε χρόνο αυξάνεται. Όσοι αγόρασαν Kindle το 2011 διάβασαν 4,62 φορές περισσότερο σε σχέση με τους 12 προηγούμενους μήνες. Είναι μια πραγματικότητα, και δεν αφορά αποκλειστικά το Kindle: οι ηλεκτρονικοί αναγνώστες, τα tablet PC και τα e-books προωθούν τη φιλαναγνωσία. Και αυτό επιβεβαιώνεται από πολλές άλλες έρευνες. 

Posted by & filed under tablet PC.

Ο Jeff Bezos επιδεικνύει το Kindle Paperwhite

Ο Jeff Bezos, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Amazon, δεν είναι τόσο συναρπαστικός ομιλητής όσο π.χ. ο Steve Jobs, αλλά πάντα έχει τη σημασία του να δεις πώς η ίδια η εταιρία παρουσιάζει τα προϊόντα της και τη λογική πίσω από αυτά. Στο πλήρες βίντεο της χτεσινής παρουσίασης θα διαπιστώσετε πόσο το Amazon απέχει πολύ πια από το να είναι απλώς βιβλιοπωλείο και ότι αντιλαμβάνεται τις συσκευές ως τερματικά για την πώληση ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών. Έχω προσθέσει στη συνέχεια τα διαφημιστικά βίντεο για τον ηλεκτρονικό αναγνώστη Kindle Paperwhite και το tablet PC Kindle Fire HD, καθώς και την τηλεοπτική διαφήμιση για όλη την οικογένεια των νέων Kindle.
Οι σημειώσεις μου για την παρουσίαση, που έγραφα καθώς συνέβαινε, μπορεί να σας φανούν χρήσιμες, ενώ υπάρχουν και οι αναλυτικότερες αναρτήσεις για το βελτιωμένο και φτηνότερο Kindle χωρίς οθόνη αφής, το μόνο από τα νέα Kindle που μπορούμε να παραγγείλουμε τώρα από την Ελλάδα και την Κύπρο, και το εντυπωσιακό Kindle Paperwhite.

Το πλήρες video της παρουσίασης

 Το promo video για το Kindle Paperwhite
 
 Το promo video για το Kindle Fire HD  
 Η τηλεοπτική διαφήμιση για τα νέα Kindle

Posted by & filed under Uncategorized.

Αναβαθμισμένος και κατά $20 φτηνότερος είναι από σήμερα ο ηλεκτρονικός αναγνώστης Kindle χωρίς οθόνη αφής.
Στα χαρακτηριστικά του περσινού μοντέλου, έχουν προστεθεί το ταχύτερο γύρισμα σελίδων κατά 15% και βελτιωμένες γραμματοσειρές, ενώ πλέον υποστηρίζονται παιδικά e-books και κόμιξ και ο γονικός έλεγχος στην πρόσβαση των παιδιών στη συσκευή. Το χρώμα του από ανθρακί έχει γίνει μαύρο του γραφίτη και, ένα παράπoνο πολλών από το προηγούμενο μοντέλο, έχουν επανέλθει τα πλαϊνά κουμπιά για την αλλαγή των σελίδες. 

Τελικές τιμές για Ελλάδα και Κύπρο

Τα καλά νέα για τους αναγνώστες στην Ελλάδα και την Κύπρο είναι η μείωση της τιμής του Kindle κατά $20 για τους κατοίκους εκτός ΗΠΑ. Μπορούμε μάλιστα να παραγγείλουμε το νέο Kindle με τη χαμηλότερη τιμή των $89 από σήμερα.

Kindle, τελική τιμή για την Ελλάδα

Για την Ελλάδα ξεκινάμε την παραγγελία από εδώ και η τελική τιμή είναι €113,30, με παράδοση από κούριερ στη διεύθυνση της επιλογής μας και μαζί με τα έξοδα αποστολής και τους δασμούς του τελωνείου.

Kindle, τελική τιμή για την Κύπρο

Για την Κύπρο ξεκινάμε την παραγγελία από εδώ και η τελική τιμή είναι €104,37, με παράδοση από κούριερ στη διεύθυνση της επιλογής μας και μαζί με τα έξοδα αποστολής και τους δασμούς του τελωνείου. Για την Κύπρο η τελική τιμή είναι χαμηλότερη λόγω χαμηλότερων δασμών.
Οι τιμές σε ευρώ βασίζονται στη σημερινή ισοτιμία ευρώ-δολαρίου.

Σημείωση: Αν αγοράσετε τις συσκευές ακολουθώντας τα links προς το Amazon που υπάρχουν στην ανάρτηση ή στο banner του Amazon στο blog, ο “Ηλεκτρονικός Αναγνώστης” παίρνει μια μικρή προμήθεια επί της τιμής της συσκευής χωρίς να υπάρχει επιβάρυνση για τον αγοραστή.

Φωτογραφίες

Posted by & filed under Uncategorized.

Το νέο Kindle Paperwhite (περισσότερες φωτό) 

Ένα νέο ηλεκτρονικό αναγνώστη Kindle παρουσίασε το Amazon σήμερα. Είναι το Kindle Paperwhite, διαδόχου του Kindle Touch
Το Kindle Paperwhite, με οθόνη αφής 6 ιντσών, διαθέτει εσωτερικό φωτισμό και νέα οθόνη ηλεκτρονικού χαρτιού υψηλής ευκρίνειας (HD). Διαθέτει ανάλυση 212 ppi, “62% περισσότερα pixels και 25% καλύτερο κοντράστ”. Είναι “μια τεχνολογία που ανακάλυψε το Amazon”, υπονοώντας τη βελτίωση σε σχέση με τις οθόνες Pearl της E Ink που χρησιμοποιούσαν τα Kindle . Το βάρος του είναι 212 γραμμάρια, όσο και του Kindle Touch, ενώ το πάχος του έχει μειωθεί κατά ένα χιλιοστό και είναι στα 9,1 χιλιοστά. Επίσης, το πλάτος της συσκευής έχει μειωθεί καθώς έχει μικρύνει το πλαίσιο γύρω από την οθόνη. Το Kindle Paperwhite δε διαθέτει πλέον κανένα φυσικό κουμπί. Η μπαταρία του διαρκεί έως και 2 μήνες με το ενσωματωμένο φως ανοιχτό. Πέρα από την κλασική παράθεση των e-books σε λίστα, υπάρχει πλέον και “cover mode” για ξεφύλλισμα των εξωφύλλων των e-books
Αναβαθμισμένη είναι πλέον και η υπηρεσία X-Ray για τα e-books με νέες βιογραφικές πληροφορίες για τους συγγραφείς. Το X-Ray για τα e-books δίνει επιπλέον πληροφορίες για το συγγραφέα, το βιβλίο και τα θέματά του και παρουσιάζει όλα τα σημεία του βιβλίου που εμφανίζεται ένας χαρακτήρας, ένα μέρος και άλλες λέξεις-κλειδιά.

Το Kindle Paperwhite υπολογίζει το χρόνο που χρειαζόμαστε για να τελειώσουμε ένα κεφάλαιο με βάση το ρυθμό που γυρνάμε τις σελίδες. Ο συγχρονισμός του τελευταίου σημείου ανάγνωσης μεταξύ συσκευών είναι πλέον διαθέσιμος και για τα audio books. Οι θήκες τέλος για το Kindle Paperwhite διαθέτουν auto awake, ένα χαρακτηριστικό που έχουμε δει και στο iPad: ανοίγοντας τη θήκη αφυπνίζεται η συσκευή και, αντίστοιχα, κλείνοντάς την, απερνεργοποιείται.

Τιμές και διαθεσιμότητα

Στις ΗΠΑ το Kindle Paperwhite θα κοστίζει $119 ($139 χωρίς διαφημίσεις) για το μοντέλο με WiFi και $179 ($199 χωρίς διαφημίσεις) για το μοντέλο με 3G internet, ενώ θα είναι διαθέσιμο από την 1η Οκτωβρίου με τις προπαραγγελίες να έχουν ξεκινήσει από σήμερα.

Το Amazon δεν ανακοίνωσε πότε θα κυκλοφορήσει στις υπόλοιπες χώρες.

Το promo video για το Kindle Paperwhite