e-anagnostis
  • Χορηγός:
  • kathimerini.gr
  • Χορηγοί
    επικοινωνίας:
  • kathimerini.gr
  • popaganda.gr
  • Με την υποστήριξη της:
  • thinking.gr

Ποιους ενδιαφέρει: εκδότες και διοικητικά στελέχη εκδοτικών οίκων * στελέχη παραγωγής και marketing του εκδοτικού κλάδου * παρόχους υπηρεσιών και προϊόντων παραγωγής και marketing για τον εκδοτικό χώρο

clip

Ο Ηλεκτρονικός Αναγνώστης (eAnagnostis.gr) διοργανώνει την Τετάρτη, 11 Ιουνίου το eVent, τρεις θεματικές συζητήσεις για την τριπλή πρόκληση της ψηφιακής μετάβασης του κλάδου του βιβλίου: στην παραγωγή, στην προώθηση και την πώληση, στην ανάγνωση.

Οι συμμετέχοντες στο eVent, που ήδη εμπλέκονται σε αυτήν τη μετάβαση, συνομιλούν για:

  • τις μέχρι σήμερα εξελίξεις στην Ελλάδα και τις διεθνείς τάσεις που ταιριάζουν στο ελληνικό εκδοτικό περιβάλλον.
  • την ψηφιακή μετάβαση του βιβλίου σε όλα τα στάδια της διαδρομής του
  • τη σύγκλιση βιβλίου και τεχνολογίας και το μέλλον της συνύπαρξης του έντυπου με το ψηφιακό βιβλίο
Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+Email to someone
Πρόγραμμα
Έναρξη προσέλευσης: 16:30
1η Θεματική: 17:00 - 18:15

Παραγωγή έντυπου και ηλεκτρονικού βιβλίου

* ροές παραγωγής έντυπων και ηλεκτρονικών βιβλίων (workflows) * προκλήσεις DTP για παραγωγή ebooks
* παραγωγή για πολλές πλατφόρμες (ePUB, iBooks, εφαρμογές κ.ά.) * δημιουργία ebooks από νέα και backlist βιβλία
* ο ρόλος του επιμελητή στην ψηφιακή παραγωγή

Συντονιστής
Νίκος Αργύρης
εκδότης, Εκδόσεις Ίκαρος
Συμμετέχοντες
Νίκος Βένιος
υπεύθυνος ψηφιακών εκδόσεων και εφαρμογών, Εκδόσεις Πατάκη
Άρης Καραταράκης
υπεύθυνος ανάπτυξης παραγωγής, thinking
Δημήτρης Κουής
διαχειριστής, δράση «Κάλλιπος - Ελληνικά ηλεκτρονικά ακαδημαϊκά συγγράμματα και βοηθήματα»
Σπύρος Παπαβασιλείου
υπεύθυνος εκπαίδευσης λογισμικού inDesign, ΑΝΟΔΟΣ Α.Ε.
Γρηγόρης Παπαγγελής
συνιδρυτής, eTypesetting.gr

Διάλειμμα: 18:15 - 18:30


2η Θεματική: 18:30 - 19:45

Marketing έντυπων και ηλεκτρονικών βιβλίων στο διαδίκτυο

* προώθηση έντυπου και ψηφιακού βιβλίου στο διαδίκτυο * η ανάγκη για άμεση σχέση του εκδότη με τον αναγνώστη
* κοινωνικά δίκτυα, προώθηση και εταιρική επικοινωνία * προώθηση και πωλήσεις μέσω εταιρικού website
* ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία και μηχανισμοί προώθησης

Συντονιστής
Σώτω Μητρόγλου
επαγγελματίας επικοινωνίας, υπεύθυνη περιεχομένου social media ΕΕΔΕ
Συμμετέχοντες
Βασίλειος Γρετσίστας
υπεύθυνος παραγωγής και social media, Εκδόσεις Μίνωας
Νικόλ Παπασωτηρίου
chief operating officer, Βιβλιοπωλεία Παπασωτηρίου
Νίκος Πασχαλάκης
διευθύνων σύμβουλος της QnR - MyeBooks, Digibooks4all, Cosmote Books
Γιάννης Πλιώτας
υπεύθυνος Twitter, Εκδόσεις Διόπτρα
Ανδρέας Τριανταφυλλίδης
υπεύθυνος marketing, thinking
Γιώργος Φωτόπουλος
διευθυντής marketing, Εκδόσεις Μεταίχμιο

Διάλειμμα: 19:45 - 20:00


3η Θεματική: 20:00 - 21:30

Η αναγνωστική εμπειρία σήμερα και αύριο

* παρελθόν, παρόν και μέλλον της ανάγνωσης
* οι αλλαγές που φέρνει (;) στην ανάγνωση το ηλεκτρονικό βιβλίο
* τι μπορεί να «μάθει» το ηλεκτρονικό από το έντυπο βιβλίο

Συντονιστής
Μιχάλης Καλαμαράς
διαχειριστής, eAnagnostis.gr
Συμμετέχοντες
Αργύρης Καστανιώτης
εκδότης, Εκδόσεις Καστανιώτη
Γιάννης Μπασκόζος
δημοσιογράφος, περιοδικό «Ο αναγνώστης» - oanagnostis.gr
Σταύρος Πετσόπουλος
εκδότης, Εκδόσεις Άγρα
Άννυ Ραγιά
εκδότρια, Εκδόσεις Μέλισσα
Χάρης Ψυχογιός
υπεύθυνος επιχειρησιακής ανάπτυξης, Εκδόσεις Ψυχογιός
Χάρτης
Impact Hub Athens - Καραϊσκάκη 28, Ψυρρή

Τηλ: 210 32 10 146