Συγκεντρώνονται επίσης οι συνεντεύξεις που έδωσαν η Μποντούρ αλ Κασίμι, πρόεδρος της Διεθνούς Ενωσης Εκδοτών, και ο Γιούργκεν Μπος,πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Έκθεσης Βιβλίου της Φρανκφούρτης, κατά την παρουσία τους στην 18η ΔΕΒΘ, όπου αναφέρθηκαν στις προοπτικές της συνεργασίας τους με τον κλάδο του βιβλίου στην Ελλάδα.
Ο eAnagnostis ήτανχορηγός επικοινωνίας του επαγγελματικού προγράμματος της 18ης ΔΕΒΘ.
1. Ψηφιακή υποδομή και μεταδεδομένα για τον κλάδο του βιβλίου
Συνδρομητική πλατφόρμα audiobooks ανακοινώνει σήμερα ο όμιλος του Antenna.
Η πλατφόρμα ονομάζεται JukeBooks και θα συνεργάζεται με 10 εκδοτικούς οίκους από την Ελλάδα.
Η έναρξη λειτουργίας της θα είναι οι αρχές του 2022.
Με μια μηνιαία συνδρομή οι ακροατές/αναγνώστες θα έχουν απεριόριστη πρόσβαση σε όλον τον κατάλογο του JukeBooks, ένα μοντέλο αντίστοιχο με το Netflix και το Spotify.
Για την ηχογράφηση των audiobooks χρησιμοποιούνται η τεχνογνωσία, τα studio και οι φωνές του Antenna.
To website www.jukebooks.gr αναφέρει: “Βιβλία που ακούγονται! Σύντομα στα αυτιά σας… Έρχεται η μεγαλύτερη συνδρομητική πλατφόρμα Αudiobooks στην Ελλάδα! Με μία πλούσια συλλογή τίτλων από γνωστούς Έλληνες και ξένους συγγραφείς, για ανεξάντλητες ώρες ακρόασης.”
Τεχνολογικός πάροχος για την πλατφόρμα και συνεργάτης του Antenna είναι η νορβηγική εταιρία Beat, που επίσης συνεργάζεται με εγχειρήματα στη Νορβηγία (Faber), τη Δανία (Chapter), τη Γερμανία (Skoobe) και τη Ρουμανία (Echo).
Η ανακοίνωση της πλατφόρμας θα γίνει σήμερα το απόγευμα στο συνέδριο FutureBook του Λονδίνου, που διοργανώνει το The Bookseller σε συζήτηση μεταξύ του Nathan Hull (chief strategy officer, Beat) και του Greg Miall (m.d. Digital Ventures, Antenna Group):
Επικεφαλής του JukeBooks θα είναι ο Γιώργος Πούτος, στέλεχος με εμπειρία στα Public, τoν OTE και την Intrasoft
Τα επαγγελματικά workshop πραγματοποιούνται τόσο online μέσω της πλατφόρμας Zoom (δωρεάν, απαιτείται εγγραφή) όσο και στον χώρο της Έκθεσης.
Απευθύνονται σε εκδότες και στελέχη εκδοτικών οίκων, συγγραφείς, λογοτεχνικούς ατζέντηδες και υπεύθυνους δικαιωμάτων, βιβλιοπώλες και designers βιβλίου.
Ο eAnagnostis είναι χορηγός επικοινωνίας του επαγγελματικού προγράμματος της 18ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης.
Πρωτοποριακό storytelling από τη Γερμανία και την Ελλάδα.
Eιδικοί επί των ψηφιακών εκδόσεων από Γερμανία και Ελλάδα, εξετάζουν νέους δρόμους για τους εκδότες και τους συγγραφείς ώστε να αφηγηθούν τις ιστορίες τους αξιοποιώντας τις δυνατότητες που τους παρέχουν οι πιο σύγχρονες τεχνολογίες. Ανακαλύψτε πώς να εμπλουτίσετε το περιεχόμενό σας, να προσφέρετε καινοτόμες αναγνωστικές εμπειρίες, να διευρύνετε το κοινό σας – και να ανακαλύψετε εκ νέου τη λογοτεχνία.
Ομιλητές: Julia Meier (Tapster Media GmbH, Γερμανία), Γιώργος Παπαναγιώτου(thinking.gr, Ελλάδα), Θοδωρής Γεωργακόπουλος (συντονιστής-δημοσιογράφος, συγγραφέας)
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός “Designer Book” και ενός “Book Designer Book”; Οι ομιλητές Lisa Neuhalfen, γραφίστρια με έδρα το Βερολίνο, και ο Γιάννης Καρλόπουλος, γραφίστας με έδρα την Αθήνα, συζητούν για το σχέδιο βιβλίου ως μορφή τέχνης εξερευνώντας παράλληλα τις τεχνολογικές εξελίξεις των τελευταίων 20 ετών και τα βραβεία που διατίθενται σήμερα για τους σχεδιαστές βιβλίων.
Έλληνες και Γερμανοί επαγγελματίες του βιβλίου θα μοιραστούν απόψεις, ιδέες και βέλτιστες πρακτικές, θα συζητήσουν τρόπους αντιμετώπισης των σημερινών προκλήσεων που αντιμετωπίζει η βιομηχανία του βιβλίου επιχειρώντας να ξεπεράσουν τα κλισέ και να ξεκινήσουν νέες εκδοτικές συνεργασίες μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας. Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε εκδότες, εκδότες, ξένους διαχειριστές δικαιωμάτων και λογοτεχνικούς πράκτορες.
Συμμετέχουν:
Christoph Hassenzahl, υπεύθυνος δικαιωμάτων, Suhrkamp Verlag, Βερολίνο
Πώς να αυξήσετε τα έσοδα και την αποτελεσματικότητα με την αυτοματοποίηση των διαδικασιών δεδομένων.
Τα δεδομένα είναι ο νέος χρυσός κανόνας του 21ου αιώνα. Ωστόσο, η βιομηχανία βιβλίων εξακολουθεί να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε μη αυτόματες διαδικασίες κατά τη διαχείριση των μεταδεδομένων και τις διαδικασίες αγορών. Αυτή η παρουσίαση δείχνει πώς η αποτελεσματικότητα της διαχείρισης μεταδεδομένων μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά μειώνοντας έτσι το κόστος και πώς μπορεί να αυξηθεί ο κύκλος εργασιών μέσω της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ.
➤ 14:00-14:30 Παρουσίαση προγραμμάτων της Γεωργίας για μεταφραστές και συγγραφείς
Η Maia Danelia, αναπληρώτρια διευθύντρια του Writers’ House of Georgia και επικεφαλής του Διεθνούς Τμήματος, θα παρουσιάσει κύριες κατευθύνσεις, διεθνείς δραστηριότητες, προγράμματα διαμονής για συγγραφείς και μεταφραστές και προγράμματα επιδότησης σχεδιασμένα για ξένους εκδότες που επιθυμούν να μεταφράσουν γεωργιανούς τίτλους σε ξένες γλώσσες. Η Γεωργία συμμετέχει στο πλαίσιο της οργάνωσης “Τυφλίδα – Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2021“.
➤ 14:30-15:00 Παρουσίαση του προγράμματος υποστήριξης μεταφράσεων Ρουμανίας
Ο Horia Barna, διευθυντής του Κέντρου Βιβλίου Ρουμανίας (RCI) παρουσιάζει τα προγράμματα TPS & Publishing Romania, για την υποστήριξη της βιβλίων Ρουμάνων συγγραφέων σε άλλες γλώσσες.
➤ 15:00-15:30 Παρουσίαση των νέων ενισχυμένων προγραμμάτων χρηματοδότησης από τη Βραζιλία
ΞΕΝΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΣΤΗΝ 18η ΔΕΒΘ
Στην εισήγηση εξετάζεται η πορεία της αγοράς του βιβλίου στην Ελλάδα στις διαδοχικές φάσεις της πανδημίας και αναζητούνται οι πηγές της ανθεκτικότητας και της προσαρμοστικότητας που επέδειξε. Χαρτογραφούνται οι τομείς επιτάχυνσης και οι νέες αφετηρίες του κλάδου του βιβλίου, οι ανακατατάξεις που διαφαίνονται και οι παρακαταθήκες για την επόμενη ημέρα.
Εξετάζεται ειδικότερα ο ρόλος του “κρυμμένου” ψηφιακού μετασχηματισμού στην προώθηση και την πώληση βιβλίων, αλλά και στη λειτουργία εκδοτικών οίκων και βιβλιοπωλείων, παρά την περιθωριακή ή ανύπαρκτη αγορά ψηφιακών τελικών προϊόντων (ebooks, audiobooks) και το περιορισμένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος, διερευνώνται οι αντιφάσεις και η ανισομέρεια του εξαναγκαστικού πειραματισμού σε συνθήκες υγειονομικής κρίσης, καθώς και τα νέα πεδία και οι προϋποθέσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού αντλώντας από τις δυναμικές που δημιούργησε η πανδημία.
Ο Μιχάλης Καλαμαράς είναι σύμβουλος ψηφιακών εκδόσεων και ιδρυτής του eAnagnostis.gr, όπου από το 2008 αρθρογραφεί για τα ηλεκτρονικά βιβλία και τις ψηφιακές εκδόσεις. Από το 2013 εργάζεται στους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ και της ανάπτυξης περιεχομένου για την Thinking (www.thinking.gr), εταιρία που προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα για τον κλάδο του βιβλίου.
Στις νέες προσεγγίσεις που εξετάζονται περιλαμβάνονται η αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εμπορίου για τα ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία, η επανατοποθέτηση περιφερειακών αλυσίδων βιβλιοπωλείων απέναντι σε νέους ανταγωνιστές έξω από τον κλάδο του βιβλίου, την πώληση βιβλίων μέσα από νέα και αναζωογονημένα κανάλια πώλησης και οι νέες στρατηγικές marketing και επικοινωνίας, όπως το TikTok. Κεντρικός ομιλητής του workshop θα είναι ο Andy Hunter, ιδρυτής και CEO του Bookshop.org (Bookshop), της πλατφόρμας που επιχειρεί με επιτυχία σε ΗΠΑ και Βρετανία να δώσει μια γρήγορη, οικονομική και αποδοτική διέξοδο στο ηλεκτρονικό εμπόρια για τα ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία.
Ο Ηλεκτρονικός Αναγνώστης – eAnagnostis.gr είναι χορηγός επικοινωνίας και της νέας σειράς workshop του ReBoot. Μπορείτε να συμμετάσχετε στο workshop του ReBoot με έκπτωση €20 (€49 από €69) με το κουπόνι eAnagnostis-Reboot21 στην εγγραφή μέσω Eventbrite.
Στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα στον κλάδο του βιβλίου επικεντρώνεται το 3ο διεθνές, online workshop του ReBoot: Books, Business & Reading, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος BolognaBookPlus της φετινής Διεθνούς Έκθεσης Παιδικού Βιβλίου της Μπολόνια την Τρίτη, 15 Ιουνίου, 15:00-19:00 ώρα Ελλάδας.
Στις 4 συνεδρίες εξετάζονται, μεταξύ άλλων, το συνδρομητικό μοντέλο, η συμμετοχική χρηματοδότηση (crowdfunding), η αυτοέκδοση, η κατά παραγγελία εκτύπωση (Print on Demand), η αξιοποίηση των δικαιωμάτων πέραν του βιβλίου, καθώς και νέα επιχειρηματικά μοντέλα στο χώρο του παιδικού και εκπαιδευτικού βιβλίου.
Ο Ηλεκτρονικός Αναγνώστης – eAnagnostis.gr είναι χορηγός επικοινωνίας και της νέας σειράς workshop του ReBoot. Μπορείτε να συμμετάσχετε και στα events του ReBoot για το υπόλοιπο του 2021 με έκπτωση €50 (€99 από €149) με το κουπόνι eAnagnostis-Reboot21 στην εγγραφή μέσω Eventbrite.
Στην εισήγηση εξετάζεται η πορεία της αγοράς του βιβλίου στην Ελλάδα στις διαδοχικές φάσεις της πανδημίας και αναζητούνται οι πηγές της ανθεκτικότητας και της προσαρμοστικότητας που επέδειξε. Χαρτογραφούνται οι τομείς επιτάχυνσης και οι νέες αφετηρίες του κλάδου του βιβλίου, οι ανακατατάξεις που διαφαίνονται και οι παρακαταθήκες για την επόμενη ημέρα.
Εξετάζεται ειδικότερα ο ρόλος του “κρυμμένου” ψηφιακού μετασχηματισμού στην προώθηση και την πώληση βιβλίων, αλλά και στη λειτουργία εκδοτικών οίκων και βιβλιοπωλείων, παρά την περιθωριακή ή ανύπαρκτη αγορά ψηφιακών τελικών προϊόντων (ebooks, audiobooks) και το περιορισμένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος, διερευνώνται οι αντιφάσεις και η ανισομέρεια του εξαναγκαστικού πειραματισμού σε συνθήκες υγειονομικής κρίσης, καθώς και τα νέα πεδία και οι προϋποθέσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού αντλώντας από τις δυναμικές που δημιούργησε η πανδημία.
Ο Μιχάλης Καλαμαράς είναι σύμβουλος ψηφιακών εκδόσεων και ιδρυτής του eAnagnostis.gr, όπου από το 2008 αρθρογραφεί για τα ηλεκτρονικά βιβλία και τις ψηφιακές εκδόσεις. Από το 2013 εργάζεται στους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ και της ανάπτυξης περιεχομένου για την Thinking (www.thinking.gr), εταιρία που προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα για τον κλάδο του βιβλίου.
Το ΔΕΤΕ αποτελεί μια νέα ομάδα ερευνητών και επαγγελματιών από τον χώρο των εκδόσεων, της τυπογραφίας και της γραφικής επικοινωνίας, που αποσκοπούν στη δημιουργία ενός χώρου διαλόγου μέσα από τακτικές δημόσιες εκδηλώσεις.
Μετά την αποτίμηση των δεδομένων της προηγούμενης χρονιάς στον κλάδο του βιβλίου, τo 2ο διεθνές, online workshop του ReBoot: Books, Business & Reading επικεντρώνεται στην εξεύρεση λύσεων στα προβλήματα που έφερε η πανδημία. Την Τετάρτη, 21 Απριλίου, 15:00-19:00 ώρα Ελλάδας, με 3 ωριαίες συνεδρίες στις οποίες παρεμβάλλονται διαλείμματα με ευκαιρίες networking και με άξονες την εσωτερική λειτουργία και την εφοδιαστική αλυσίδα, την πρόσβαση και την πώληση απευθείας στον καταναλωτή/αναγνώστη και την αγορά των δικαιωμάτων.
Ο Ηλεκτρονικός Αναγνώστης – eAnagnostis.gr είναι χορηγός επικοινωνίας και της νέας σειράς workshop του ReBoot. Μπορείτε να συμμετάσχετε και στα 4 events του ReBoot για το υπόλοιπο του 2021 με έκπτωση €50 (€99 από €149) με το κουπόνι eAnagnostis-Reboot21 στην εγγραφή μέσω Eventbrite.
Πρόγραμμα 2ου workshop
➤ 15:00. Βελτιστοποίηση διαδικασιών: Τα αναγκαία εργαλεία και δεξιότητες για την αύξηση της αποδοτικότητας και των πολύπλευρων ικανοτήτων σε ένα εκδοτικό περιβάλλον πολλαπλών μορφότυπων και πολλαπλών καναλιών πώλησης.
– Jesús Badenes (Planeta), Matt Turner (Turner Industrial Data), Gerd Robertz (BoD). Συντονισμός: Arantxa Mellado
➤ 16:15. Απευθείας στον καταναλωτή: Τα βασικά μαθήματα του unbundling, της πώλησης απευθείας στον τελικό καταναλωτή, της αυτοέκδοσης, της οικοδόμησης κοινότητας και των στατιστικών δεδομένων για τον πελάτη που επέτρεψαν στους καινοτόμους ηγέτες του κλάδου να διαπρέψουν, ή ακόμα και να επεκταθούν, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
– Julie McKenzie (Scribd), Peta Nightingale (Bookouture), Jason Spanos (KNK). Συντονισμός: Carlo Carrenho
➤ 17:45. Αγοραπωλησία δικαιωμάτων: Η αξία του προσωπικού του δικτύου για τον ατζέντη, οι μικρο-εκθέσεις και τα ψηφιακά δικαιώματα στη αναζήτηση καλών πρακτικών για την επιτυχία σε μια διαδικτυακή και αποκεντρωμένη αγορά δικαιωμάτων.
– Jon Malinowski (Pubmatch), Anna-Soler Pont (Pontas Agency), Kris Kliemann (ειδική στα διεθνή δικαιώματα). Συντονισμός: Ruediger Wischenbart
Το 3ο workshop θα πραγματοποιηθεί στις 15 Ιουνίου. Η γλώσσα εργασίας των workshop είναι τα αγγλικά.
Το ReBoot πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού της Αυστρίας.
Χορηγοί: ΚΝΚ, BoD – Books on Demand, Plureos
Χορηγοί δεδομένων: media control, Bookwire
Χορηγοί επικοινωνίας: Boktugg, Buchreport, eAnagnostis, Livres Hebdo, Publishers Weekly, PublishNews ES, PublishNews Brazil
Από την Κυριακή, 7 Μαρτίου έως το Σάββατο, 13 Μαρτίου είναι και φέτος η εβδομάδα “Διάβασε ένα ebook“, τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα.
H εβδομάδα “Διάβασε ένα ebook” διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2004, μια πρωτοβουλία της συγγραφέα Rita Y. Toews από τον Καναδά, και η προσπάθεια συνεχίζει με κύριο οργανωτικό φορέα το βιβλιοπωλείο Smashwords. Στην Ελλάδα η πρώτη συστηματική προσπάθεια για διοργάνωση της εβδομάδας έγινε το 2013 με πρωτοβουλία του eAnagnostis.gr με μεγάλη συμμετοχή, κάτι που επαναλήφθηκε και το 2014. Η πρώτη προσπάθεια στην Ελλάδα για συμμετοχή στην εβδομάδα έγινε το 2012 από τη Βιβλιοθήκη του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΑΠΘ (ΤΗΜΜΥ), που ανέβασε σχετικό υλικό στο blog της. Την πρωτοβουλία για τη διοργάνωση της εβδομάδας είχε πάρει το 2018 η Ανοικτή Βιβλιοθήκη, ενώ από το 2019 έχει υπάρξει ευρύτερη προσπάθεια. Η εβδομάδα έχει καταγραφεί και στο website “Σαν Σήμερα”.
Ποιοι είναι οι στόχοι της εβδομάδας “Διάβασε ένα ebook”:
να ενημερώσει τους αναγνώστες για τα ebooks
να ενθαρρύνει την ανάγνωση ebooks
να ενθαρρύνει εκδοτικούς οίκους, βιβλιοπωλεία, συγγραφείς και κατασκευαστές συσκευών να προσφέρουν για αυτές τις μέρες δωρεάν ή με μεγάλη έκπτωση ebooks και συσκευές
Πώς μπορώ να συμμετάσχω:
Μπορείτε να διαβάσετε ένα ebook!
Αναρτήστε στο blog ή στο site σας τo banner της εβδομάδας “Διάβασε ένα ebook” ή φτιάξτε το δικό σας
Ενημερώστε φίλους και γνωστούς σε Facebook, Twitter και Instagram κοινοποιώντας αυτήν την ανάρτηση ή γράφοντας τα δικά σας κείμενα και τραβώντας τις δικές σας φωτογραφίες
Οργανώστε μια συνάντηση με όσους ενδιαφέρονται για τα ebooks ή/και έχουν συσκευές ανάγνωσης
Προτείνετε ένα ebook; Tο διαβάσατε; Οργανώσατε μια συνάντηση; Ενημερώστε μας στέλνοντας email και χρησιμοποιώντας στα social media τα hashtags #ebookgr #ebookweek21
Προσφέρετε δωρεάν ebooks για την εβδομάδα
Αποκεντρωμένα
Για την εβδομάδα “Διάβασε ένα ebook” δεν υπάρχει συγκροτημένη οργανωτική δομή. Για το 2021, ετοίμασα μια σειρά από banners, που μπορείτε να αναρτήσετε στα social media και το blog ή το website σας, προσθέτοντας, αν επιθυμείτε, ένα σύνδεσμο προς αυτό εδώ το κείμενο. Από τη σελίδα στο Facebook και τα άλλα social media του eAnagnostis θα κοινοποιώ τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες τους.
Μετά την επιτυχημένη διοργάνωση 4 workshop και ενός 6ωρου συνεδρίου με 200 συμμετέχοντες από 28 χώρες στην πορεία προς την Έκθεση Βιβλίου της Φρανκφούρτης, το ReBoot: Books, Business & Reading ξεκινάει τις διοργανώσεις του για το 2021 με το online workshop “Αποτιμώντας τη ζημιά: Πώς η πανδημία μεταμόρφωσε τον κλάδο του βιβλίου” την Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου, 15:00-17:00 ώρα Ελλάδας.
Ο Ηλεκτρονικός Αναγνώστης – eAnagnostis.gr είναι χορηγός επικοινωνίας και της νέας σειράς workshop του ReBoot, ενώ ο Μιχάλης Καλαμαράς θα μιλήσει για την αγορά βιβλίου στην Ελλάδα τον περασμένο χρόνο στο workshop της Πέμπτης.
Τα workshop του Reboot απευθύνοται σε εκδότες, βιβλιοπώλες και στελέχη του κλάδου του βιβλίου και διακρίνονται για τον ανοιχτό και συναλδεφικό χαρακτήρα τους, που επιτρέπει την ενεργή συμμετοχή όλων.
Όσοι και όσες διαβάζετε αυτήν την ανάρτηση, μπορείτε να παρακολουθήσετε με έκπτωση €50 όλα τα workshop του ReBoot για το Α’ εξάμηνο του 2021 (€99 από €149) ή όλου του έτους (€148 από €198) χρησιμοποιώντας κατά την εγγραφή σας μέσω Eventbrite το κουπόνι eAnagnostis-Reboot21
Το workshop της Πέμπτης, 25 Φεβρουαρίου θα επικεντρωθεί στη χαρτογράφηση των αγορών στις γερμανόφωνες χώρες (Ruediger Wischenbart), την Αργεντινή, τη Βραζιλία (Gerson Ramos, Planeta), τη Βρετανία, τη Γαλλία, τις ΗΠΑ, την Ινδία, την Ισπανία, την Ιταλία (Giacomo D’Angelo, StreetLib), τη Σουηδία (Carlo Carrenho), αλλά και την Ελλάδα (Μιχάλης Καλαμαράς). Θα αναλυθεί πώς εξελίσσεται η συμπεριφορά των αναγνωστών απέναντι στα έντυπα και τα ψηφιακά βιβλία (ebooks και audiobooks), τις μεμονωμένες αγορές και τις συνδρομές, τη backlist και τη frontlist, τα τούβλινα και τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Το 2ο και 3ο workshop θα πραγματοποιηθούν στις 21 Απριλίου και στις 15 Ιουνίου αντίστοιχα. Η γλώσσα εργασίας των workshop είναι τα αγγλικά.
Το ReBoot πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού της Αυστρίας.