uDriver, ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου ειδικά για το iPad
Κυκλοφόρησε το uDriver, ένα νέο ελληνικό αυτοκινήτου, μόνο που δε θα το βρείτε στο περίπτερο της γειτονιάς σας, αλλά αποκλειστικά στο App Store της Apple. Είναι εξαρχής και αποκλειστικά σχεδιασμένο για το iPad και (τουλάχιστον το πρώτο τεύχος του) είναι δωρεάν. Δημιουργός της εφαρμογής-περιοδικό είναι η TabGate, που την έχουμε ξανασυναντήσει, καθώς είναι η εταιρεία που έχει αναπτύξει επίσης την εφαρμογή των Εκδόσεων Μεταίχμιο για το iPad.
Το περιοδικό είναι μηνιαίο και περιλαμβάνει άρθρα για αυτοκίνητα, μηχανές, υβριδική τεχνολογία και οδική ασφάλεια, καθώς και αγωνιστικά και ιστορικά θέματα. Η θεματολογία του επεκτείνεται επίσης γενικότερα τεχνολογία, το design και τα ταξίδια και ιδιαίτερα τα ξενοδοχεία. Δείτε τα περιεχόμενα του τεύχους Μαρτίου.
Έχει καταβληθεί προσπάθεια το uDriver να αξιοποιήσει τις νέες δυνατότητες για την ηλεκτρονική ανάγνωση περιοδικών που δίνει το iPad, ένας τομέας που έχει αποδειχτεί διεθνώς πολύ πιο δύσκολος μετά τον αρχικό ενθουσιασμό που είχε επικρατήσει. Έτσι, το uDriver περιλαμβάνει πολλά βίντεο, εκατοντάδες φωτογραφίες και επεξηγηματικά σχεδιαγράμματα που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες που δίνει η αφή. Έτσι, ο πυρήνας κάθε περιοδικού αυτοκινήτου, οι δοκιμές, συνοδεύονται με άμεση πρόσβαση σε βίντεο και φωτογραφίες πέρα από το κλασικό και αναμενόμενο κέιμενο και τους πίνακες και με τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Μέσα από την εφαρμογή, μπορούμε να μεταφερθούμε στο site του περιοδικού, αλλά και στα site των εταιρειών αυτοκινήτου στην Ελλάδα, ενώ μπορούμε να αγοράσουμε ξεκινώντας από την εφαρμογή τα gadgets που προτείνονται.
Το μέγεθος του κάθε τεύχους του περιοδικού είναι, όπως συμβαίνει συνήθως με τα περιοδικά για το iPad, 229MB, οπότε προσέξτε να διαθέτετε αρκετά χώρο στη συσκευή και, βέβαια, μη χρησιμοποιήσετε τη 3G σύνδεσή σας για να το κατεβάσετε. Ανάλογα και με την ταχύτητα internet που έχετε, μπορεί να χρειαστεί λίγη υπομονή.
Το uDriver είναι το πρώτο ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου αποκλειστικά για iPad, ενώ το Δεκέμβριο είχε κυκλοφορήσει και το byteme.digital, πρώτο ελληνικό περιοδικό υπολογιστών επίσης για το iPad. Το περιοδικό αυτοκινήτου 4 Τροχοί διατίθεται επίσης με τη μορφή εφαρμογής. Η εφαρμογή κοστίζει €0.79 και κάθε τεύχος στη συνέχεια κοστίζει €3.99
Είμαι κάτοχος ενός Mazda RX-8, facelift CHALLENGE, με πρωτη κυκλοφορία την 08-01-2010. Το αυτοκίνητο έχει κάνει 12.000 Χιλιόμετρα περίπου. Τον Αυγουστο του 2011, χτύπησα τον προφυλακτήρα στο δεξιό του μέρος με αποτέλεσμα αυτός να σπάσει καθώς και το δεξί φανάρι, του αυτοκινήτου. Έκανα μηχανικό έλεγχο σε συνεργείο της περιοχής που διαμένω, -Κάρυστο Εύβοιας- διότι εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν υφίσταται στην Νότια Εύβοια και ο μηχανικός μου, ειδικευμένος σε Ιαπωνικά αυτοκίνητα, αφού χρησιμοποιήσε το πρόγραμμα EOBD που αφορά τον συγκεκριμένο κινητήρα της εταιρείας, είπε ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μηχανικά, έτσι ώστε να μπορώ να το κυκλοφορώ, έως ότου τα οικονομικά μου επιτρέψουν να αποκαταστήσω τις βλάβες φανοποιείας. Πράγματι κυκλοφόρησα αρκετούς μήνες απροβλημάτιστα, μέχρις ότου την 02-12-2011, άρχισε ν’ άναβοσβήνει συνεχώς η ένδειξη low lubricate, στο ταμπλώ του αυτοκινήτου. Σταμάτησα και έλεγξα την στάθμη λιπαντικού, η οποία τελικώς ήταν στη θέση medium. Συνέχισα την πορεία μου μέχρι το σπιτι μου, -80- περίπου μέτρα, χωρις απώλεια ισχύος κινητήρα, αλλά με υπερβολική έξοδο καπνού από τις εξατμίσεις του αυτοκινήτου. Έσβησα τη μηχανή και σταμάτησα το αυτοκίνητο. Όταν έβαλα εμπρός ξανά τον κινητήρα, έχοντας συμπλήρωσει λιπαντικό έως την maximun στάθμη, όχι μονον δεν υπήρξε αποτέλεσμα, αλλά παρατήρησα την ενδεικτική λυχνία του αυτοκινήτου που αφορά γενική βλάβη στον κινητήρα, να έχει ανάψει για πρώτη φορά ! Σ’ αυτό το σημείο, έσβησα άμεσα τον κινητήρα και κάλεσα οδική βοήθεια μεσω της οποίας, το αυτοκίνητο βρέθηκε στον εξουσιοδοτημένο μηχανικό κ. Ανδρέα Σκουφούλα την 07-12-2011. Σήμερα Δευτέρα 19-12-2011, δεχθηκα τηλεφωνημα απο τον ίδιο τον κ. Σκουφούλα, ο οποίος μου είπε ουτε λίγο ούτε πολύ, ότι η MAZDA – ELMA, δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα μου που αφορά την εγγύηση του αυτοκινήτου, λόγω -“ακουσον άκουσον”, κακής εμφάνισης του αυτοκινήτου μου (σπασιμο προφυλακτήρα και Δεξιού προβολέως πορείας). Απάντησα στον κ. Σκουφούλα, πως το προηγμένο σύστημα, εντοπισμού προβλημάτων -troubleshooting-, που διαθέτει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν μου έδειξε κάτι μεμπτό στο ταμπλώ του αυτοκινήτου κατά το διάστημα που το αυτοκίνητο κινήθηκε για περισσότερα απο 2.000 Χιλ. έπειτα απο το εξωτερικό χτύπημα. Αργότερα και επειδή το συγκεκριμένο συνεργείο, με παρέπεμψε στην ΕΛΜΑ και συγκεκριμένα στον κύριο Κιλάδη στη Λεωφόρο Αθηνών, είχα κάποιες συνομιλίες με αυτόν και τον προϊστάμενό του κύριο Δραγώνα. Μιλώντας με τον κυρίους Κιλάδη και Δραγώνα της ΕΛΜΑ, ο κ. Κιλάδης μου απάντησε πως η εταιρεία δεν καλύπτει οποιαδήποτε εγγύηση ακόμη και της μηχανής, -5αετης ή 100.000 χιλιόμετρα-, εφόσον το αυτοκίνητο δεν βρίσκεται σε άριστη εμφανισιακά κατάσταση ! (Φυσικά και δεν αναφέρεται πουθενά σε κανενα εγχειρίδιο της εταιρείας κάτι ανάλογο και απόλυτα παράλογο – Οποία σχέση, το σπάσιμο του προφυλακτήρα με την μη κάλυψη της εγγύησης;). Ο κ. Κιλάδης συνέχισε να ολισθαινει φραστικά αγγίζοντας τον παραλογισμό, λέγοντάς μου: Εφόσον το δεξί φανάρι ειναι σπασμένο, η εταιρεία ΕΛΜΑ που αντιπροσωπεύει την Mazda στην Ελλάδα, δεν καλύπτει με εγγύηση, την/ις βλάβη/ες του κινητήρα ! Προσωπικά του τόνισα ότι ο κινητήρας μου θα αντικατασταθεί, δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης του αυτοκινήτου, είτε το θέλει είτε όχι, διότι το καθεστώς ανομίας που βιώνουμε, έχει ακόμη κάποια όρια…………..Τα Συμπέρασματά σας..
Με εκτίμηση,
Αντωνης Γκιβίσης
Ηλεκτρονικός Μηχανικός στο ΓΕΕΘΑ.
Τηλ. 22240 23107 – 698 6060693
*Επιθυμω τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας.
υ.γ. Λάβετε σας παρακαλώ υπ όψιν σας ότι ακόμη δεν γνωρίζω τι ακριβώς βλάβη έχει το αυτοκίνητό μου και παρακαλουμαι να το πάρω απο το συνεργείο που υποστηρίζει τεχνικά το αυτοκίνητο απο την αγορά του και μέχρι σήμερα, και ανήκει στον εξουσιοδοτημένο μηχανικό της Μαζντα κ Σκουφούλα στα Λιόσια, οποίος για μένα είναι ο απόλυτα υπευθυνος για την δημιουργηθείσα κατάσταση, όσο κι αν αυτός ισχυρίζεται το αντίθετο.
Καλησπέρα σας,
Ο “Ηλεκτρονικός Αναγνώστης” παρουσιάζει τα ηλεκτρονικά περιοδικά και τις εφαρμογές τους. Για θέματα που αφορούν το αυτοκίνητο και σχετικές καταγγελίες, πρέπει να απευθυνθείτε στο ίδιο το περιοδικό, τα στοιχεία επικοινωνίας του οποίου μπορείτε να βρείτε στο site του.