Amazon: το Kindle 3 έχει μεγαλύτερες πωλήσεις από κάθε άλλο προϊόν μας

library skin για Kindle 3

Σε ένα ακόμα δελτίο τύπου χωρίς κανένα ποσοτικό στοιχείο, το Amazon ανακοίνωσε μια σειρά από επιτυχίες και πρωτιές για το Kindle 3 (hands-on παρουσίαση), ειδικά για την αγοραστική περίοδο γύρω από τις γιορτές. Η πιο εντυπωσιακή πρωτιά είναι ότι το Kindle 3 (λογικά τα μοντέλα 6 ιντσών με WiFi και 3G+WiFi, αλλά μάλλον χωρίς το Kindle DX) είναι το προϊόν με τις μεγαλύτερες πωλήσεις που έχουν γίνει ποτέ σε οποιοδήποτα από τα site του Amazon. Ξεπέρασε έτσι το Harry Potter and the Deathly Hallows, το 7ο βιβλίο της σειράς Χάρι Πότερ.

Άλλες πρωτιές του Kindle και τα bestseller Kindle ebooks της εορταστικής περιόδου:

  • Σε όλα τα site του Amazon την ημέρα των Χριστουγέννενων περισσότεροι άνθρωποι από οποιαδήποτε άλλη μέρα άνοιξαν για πρώτη φορά τα Kindle τους, κατέβασαν εφαρμογές Kindle και αγόρασαν Kindle ebooks
  • Την περίοδο των εορτών το Kindle 3 WiFi και του Kindle 3 3G+WiFi ήταν τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο Amazon.com
  • The Girl with the Dragon Tattoo” (“Το κορίτσι με το τατουάζ”) του Στιγκ Λάρσον ήταν το Kindle ebook με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και αυτό που δωρίστηκε τις περισσότερες φορές στο Amazon.com την ημέρα των Χριστουγέννων.
  • Από τα 500 πιο δημοφιλή Kindle ebooks στο Amazon.com, το παιδικό βιβλίο “The Dork Diaries” είχε τη μεγαλύτερη άνοδο σε πωλήσεις την ημέρα των Χριστουγέννων.
  • Συνολικά την εορταστική περίοδο (14 Νοεμβρίου με 19 Δεκεμβρίου) στο Amazon.com, οι ηλεκτρονικές συσκευές με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν το Kindle 3 WiFi, το Kindle 3 WiFi+3G και το νέο iPod touch 8GB της Apple, ενώ τα Kindle ebooks με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν το νομικό θρίλερ “The Confession: A Novel” του John Grisham, το αυτοβιογραφικό-πολιτικό “Decision Points” του πρώην προέδρου των ΗΠΑ George Bush και το ιστορικό μυθιστόρημα για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο “Unbroken” της Laura Hillenbrand

Η στρατηγική του Amazon: και tablet PC και Kindle
Στο ίδιο δελτίο τύπου υπάρχει μια δήλωση του Jeff Bezos, διευθύνοντα σύμβουλου του Amazon, που είναι αρκετά αποκαλυπτική για το πώς βλέπει και πώς θέλει να παρουσιάσει το Kindle σε σχέση με τα tablet PC.

Βλέπουμε ότι πολλοί που αγοράζουν Kindle έχουν επίσης ένα tablet PC με οθόνη LCD. Οι πελάτες αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν τις ταμπλέτες τους με οθόνη LCD για παιχνίδια, ταινίες και σερφάρισμα στο internet και τα Kindle τους για να διαβάζουν. Αναφέρουν ότι προτιμούν το Kindle για να διαβάζουν επειδή είναι ελαφρύτερο, εξαλείφει το άγχος μήπως τελείωσει η μπαταρία καθώς διαρκεί ένα μήνα και έχει την προηγμένη οθόνη ηλεκτρονικού μελανιού Pearl που μοιάζει με χαρτί και μειώνει την κούραση των ματιών, δε διαταράσσει τις συνήθειες του ύπνου το βράδυ και λειτουργείσε εξωτερικούς χώρους με το φως να πέφτει κατευθείαν στην οθόνη, κάτι σημαντικό για το διάβασμα ειδικά την περίοδο των διακοπών. Η τιμή του Kindle, που ξεκινάει από τα $139, παίζει καθοριστικό ρόλο – είναι αρκετά χαμηλή ώστε να μη χρειάζεται να διαλέξουμε.

Πέρα από τη συνόψιση όλων των πλεονεκτημάτων του Kindle (και χοντρικά και όλων των ηλεκτρονικών αναγνωστών), η στρατηγική του Amazon είναι ξεκάθαρη: δε σκοπεύει να πείσει κανέναν να μην πάρει ένα tablet PC, αλλά το Kindle είναι μια εξειδικευμένη συσκευή, πολύ καλή σε αυτό που κάνει, και πραγματικά φτηνή, ώστε να μπορείς να την αγοράσεις εύκολα. Είναι περίπου ο δρόμος των mp3 player και των iPod: πολλές συσκευές παίζουν μουσική, αλλά αυτές είναι εξειδικευμένες (αν και οι ηλεκτρονικοί αναγνώστες δεν είναι απλά εξειδικευμένοι, αλλά λόγω οθόνης προσφέρουν κάτι που καμία άλλη συσκευή δεν έχει) και επίσης πολύ φτηνές. Οι ηλεκτρονικού αναγνώστες με πολύ καλή ποιότητα και χαμηλές τιμές έχουν πολύ μέλλον ακόμα.

Πόσα Kindle πουλιούνται τελικά;
Το Amazon δε μας λέει και βγάζει ανακοινώσεις όπως αυτή που είδαμε πιο πάνω ή που περιλαμβάνουν άλλους ενδιαφέροντες γρίφους “πουλήσαμε τους τελευταίους 2,5 μήνες περισσότερα Kindle απ’ ό,τι ολόκληρο το 2009“. Το εξειδικευμένο στα οικονομικά θέματα πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg έχει κάποιες εκτιμήσεις από “αναλυτές που είναι σε θέση να γνωρίζουν”,  εκτιμήσεις που αν και δεν μπορεί να είναι ακριβείς δείχνουν μια τάξη μεγέθους: το Amazon θα πουλήσει συνολικά το 2010 περισσότερα από 8 εκατομμύρια Kindle, ενώ το 2009 είχε πουλήσει συνολικά 2.4 εκατομμύρια Kindle. Εντυπωσιακά νούμερα, αλλά απόλυτα πιθανά.

Διαβάστε επίσης:

Πηγή: Amazon.com