τυπωμένο βιβλίο vs ebook: οι νέες διαφημίσεις του Amazon για το Kindle (videos)
3 νέες διαφημίσεις από το Amazon για το Kindle και για πρώτη φορά το μεγάλο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο δεν αρκείται, όπως σε παλαιότερες διαφημίσεις, να εκθέσει τα πλενεοκτήματα των ηλεκτρονικών αναγνωστών και ειδικά του Kindle, αλλά προχωράει σε ευθεία σύγκριση τυπωμένου και ηλεκτρονικού βιβλίου και παίρνει θέση υπέρ της υπεροχής των ebooks. Σε μια διαφημιστική καμπάνια που θυμίζει σε αρκετά σημεία την καμπάνια της Apple Get A Mac ( – I am a Mac – And I am a PC), δύο φίλοι, μια κοπέλα που προτιμάει τα τυπωμένα βιβλία και ένας κάτοχος Kindle, συζητούν μεταξύ τους και, αναμενόμενα, το Kindle αποδεικνύει την προσηλυτιστική του δύναμη στην ηλεκτρονική ανάγνωση. Πάντως, τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών αναγνωστών που αναφέρει το Amazon είναι πραγματικά, χωρίς ίχνος υπερβολής.
Τα 3 -καλογυρισμένα- διαφημιστικά βίντεο της καμπάνιας Kindle Friends:
Διαβάστε επίσης:
Απαίσιες όλες! :-)
Το λες ειρωνικά ή σε πείραξε το “θάψιμο” που ρίχνει στο τυπωμένο βιβλίο;
Αμερικανιές, αλλά δε θα της χαρακτήριζα και απαίσιες..!
[…] που ακολουθεί). Το Amazon έχει επίσης κυκλοφορήσει τρία διαφημιστικά βίντεο το καλοκαίρι του 2011 με τα πλεονεκτήματα των Kindle και […]